@misc{Karina_Knasiecka-Falbierska_-_doktor_nauk_humanistycznych_w_zakresie_pedagogiki;_dziekan_Wyższej_Szkoły_Techniczno-Humanistycznej_Kadry_dla_Europy;_współpracuje_z_Pracownią_Pedagogiki_Szkolnej_na_Wydziale_Studiów_Edukacyjnych_Uniwersytetu_im._Adama_Mickiewicza_w_Poznaniu;_jej_zainteresowania_naukowe_skupiają_się_wokół_subkultur_i_młodzieży._"Codzienność, author={Karina Knasiecka-Falbierska - doktor nauk humanistycznych w zakresie pedagogiki; dziekan Wyższej Szkoły Techniczno-Humanistycznej Kadry dla Europy; współpracuje z Pracownią Pedagogiki Szkolnej na Wydziale Studiów Edukacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu; jej zainteresowania naukowe skupiają się wokół subkultur i młodzieży.}, howpublished={online}, contents={zawiera: 1. Wstęp; 2. Młodzi anarchiści a edukacja – perspektywa klasyczna i współczesna; 2. Badanie doświadczania codzienności szkolnej; 3. Biografia młodych anarchistów; 4. Anarchiści o swoich szkołach; 5. Szkoła w uczniowskich metaforach; 6. Anarchista czy konformista – próba uogólnienia wyników badań; 7. Aneks A; 8. Aneks B; 9. Bibliografia.}, publisher={Wydawnictwo Uni-Druk}, language={polski}, abstract={Książka składa się z dwóch części. W pierwszej znajdują się założenia dotyczące definiowania podstawowych pojęć tj. codzienności o doświadczenia. Znajduje się tu również opis procedury badawczej oraz charakterystyka podejścia badawczego. Druga część jest prezentacją wyników i interpretacji badań nad doświadczaniem codzienności szkolnej przez młodych anarchistów. W kolejnych rozdziałach rezultaty badań poświęcone biografii anarchistów oraz sposobu definiowania ich codzienności szkolnej, jak i jej doświadczania. Przedstawiona jest tutaj także próba typologii doświadczeń szkolnych badanych (zob. s. 7).}, type={książka}, title={"Codzienność szkolna w doświadczeniach młodych anarchistów. Analiza przypadków"}, keywords={anarchizm, młodzież, szkoła}, }