@misc{Piotr_Żabicki_-_socjolog;_absolwent_Uniwersytetu_Jagiellońskiego_"Technologiczna, author={Piotr Żabicki - socjolog; absolwent Uniwersytetu Jagiellońskiego}, howpublished={online}, contents={Zawiera: Wprowadzenie; 1. Technologia - komunikacja - konsumpcja: sieć powiązań; 2. Webmaster: społeczny plug - in nowych technologii komunikacyjnych; 3. Bank jako technologia, bank i technologie - dwa wymiary komunikowania; 4. Nowe technologie w kontekstach komunikacji telewizyjnej; Zakończenie}, publisher={Wydawnictwo Trio}, language={polski}, abstract={Autor podejmuje próbę analizy rzeczywistości technologicznej związanej z komunikowaniem się, widzianym jako podstawowy fenomen tworzenia i trwania społeczności. Dokonuje analizy trzech rzeczywistości komunikacyjnych: internetu, banku i telewizji. Autor porównuje program telewizyjny do hipermarketu, zastanawia się nad technologiami jako zjawiskiem społecznym, przypatruje się bankowym stronom internetowym. Jego książka zawiera nie tylko opis fragmentu rzeczywistości społecznej, ale też jest zbiorem praktycznych wniosków, które mogą być przydatne podczas przyswajania nowych technologii. Autor w swych badaniach wykorzystuje ankietę skierowaną do webmasterów, analizę treści i form bankowych stron internetowych, ogłoszeń i broszur reklamowych oraz interpretację programów telewizyjnych.}, type={książka}, title={"Technologiczna codzienność. Internet - Bank - Telewizja "}, keywords={komunikacja społeczna, technologie, Internet, bank, telewizja, konsumpcja, propagowanie technologii, webmaster, strona internetowa, program telewizyjny}, }