TY - GEN A1 - Izabella Dzienisiewicz PB - Polska Akademia Nauk Instytut Sztuki N2 - Artykuł poświęcony jest wizerunkowi Lichenia. Z jednej strony przedstawione są sposoby kreacji Lichenia poprzez odpowiedni opis i charakter warstwy wizualnej, z drugiej zaś to jak jest on odbierany przez dwie kategorie: pielgrzymów i media. Praca składa się z czterech części. Pierwsza stanowi wprowadzenie w tematykę licheńskiego fenomenu - przedstawia położenie geograficzne miasta, a także przybliża ofertę skierowaną do pielgrzymów poprzez mieszczące się w nim sanktuarium maryjne. Druga zawiera opis sposobu, w jaki Licheń przedstawiają przewodniki i czasopisma redagowane w sanktuarium i jak prezentuje się jego wizualność. Trzecia cześć to wnioski z indywidualnych wywiadów pogłębionych dotyczących odbioru licheńskiego sanktuarium, zaś czwarta to medialna narracja na temat Lichenia jako miejsca kultu. Autorka posłużyła się analizą danych zastanych: przekazów medialnych, a także jakościowymi indywidualnymi wywiadami pogłębionymi. L2 - http://repozytoria.uap.edu.pl/Content/404126 KW - Licheń KW - media KW - pielgrzymi T1 - Wizerunek Lichenia w mediach i oczach pielgrzymów UR - http://repozytoria.uap.edu.pl/dlibra/publication/edition/404126 ER -